معرفی خانه مسافر چهارمحال

ارائه خدمات اقامتی و راهنمای گردشگری در چهارمحال و بختیاری

خانه مسافر چهارمحال

خانه مسافر چهارمحال در شهرکرد با مدیریت آقای بنی شریف، دارای مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری می باشد که با هدف ارائه خدمات اقامتی به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی  که قصد اقامت چندین روزه در این استان را دارند ،تاسیس گردید .

این خانه مسافر،با هدف ارتقای کیفیت خدمات اسکان مسافران و گردشگران در این استان  به ارائه خدمات اقامتی متنوع  شامل اتاق های یک تخته دو تخته چهار تخته با امکانات کامل ، انواع سوئیت روزانه با متراژ های متفاوت و لوکس و اقتصادی،منزل مبله ، خانه های دربست حیاط دار و خانه باغ های سرسبز ، ویلا های اجاره ای مشرف به رودخانه زاینده رود در منطقه سامان ، ویلا با ویوهای بسیار عالی  ،معرفی و رزرو تالار ها ، انواع هتل ها با  مناسب ترین قیمت و  امکانات مختلف  می پردازد .

 اجاره ویلا در سامان

تجربه یک حس خوب با اسکان چهارمحال:

خانه مسافر چهارمحال همچنین دارای خدمات راهنمایی مسافران در تمام زمینه های گردشگری می باشدکه مراکز توریستی و گردشگری این استان توسط لیدر خانم و آقا با دوزبان فارسی و انگلیسی قادر به ارائه راهنمای گردشگری به  تمامی مسافران عزیز  ایرانی و خارجی از کشور آلمان/آمریکا/هلند / سوئیس /بلژیک /دانمارک/مالزی  ، می باشند .
و همچنین این مرکزبا معرفی خانه های بوم گردی استان چهارمحال و بختیاری با امکانات مختلف ، در روستا ها و شهرهای توریستی و با اطمینان کامل و حفظ امنیت از تمامی جوانب ، بهترین مکان را از لحاظ گردشگری و اقامتی برای گردشگران  و مسافران عزیز فراهم می آورد .
از ویژگی های خانه مسافرچهارمحال ارائه لیست قیمت های متفاوت ارزان  تا گران قمیت با امکانات مختلف مبله ، استخر ، جکوزی ، پارکینگ ، اینترنت ، تجهیزات آشپزخانه ، و… می باشد.

خانه مسافرچهارمحال

سایر خدمات خانه مسافر چهارمحال:

 

  • آمادگی ارائه خدمات عکاسی با لباس های محلی و جلوه های ویژه عروس و داماد
  • آمادگی اجرا و طراحی سنتی خانه های شهروندان
  • آماده همکاری با دفاتر خدماتی ، مسافرتی و جهانگردی
  • آمادگی اجرا مراسم میهمانی و جشنهای کوچک و خانوادگی ( جش تولد )

ما همواره کوشیده ایم در امر میزبانی از میهمانان گرامی برترین باشیم .ما با سابقه تخصصی در امر اسکان مسافران و گردشگران در شهر شهرکرد به شما کمک خواهیم کرد بهترین مکان برای اقامت  را انتخاب نمایید.
امید آن داریم که بتوانیم حتی اگر در فرصتی مختصر میهمان ما باشید به نحو احسن در خدمت شما سروران گرامی باشیم و خاطره ای ماندگار برای شما مسافران گرامی رقم بزنیم.با آرزوی سفری خوش…

جهت رزرو مکان اقامتی در استان چهارمحال و بختیاری با ما در ارتباط باشید
راه های ارتباطی با ما:
شماره موبایل: 09103918207
شماره تلفن ثابت:_
پست الکترونیکی: info@chbskan.ir
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
جهت اقامت با ما تماس بگیرید 
بستن
بستن