رفتینگ در زاینده رود یک ماجراجویی جسورانه

آشنایی با رفتینگ

رفتینگ (White Water Rafting ) یعنی کلک سواری یا قایقرانی در رودخانه های خروشان که از سالیان دور در دنیا و مخصوصاً کشور عزیزمان ایران رونق داشته است.
رفتینگ ورزشی است که علاوه بر هیجان شامل طبیعت گردی نیز می شود از کنار دره ها ،مزارع سرسبز و آبادی ها ، دشت ها و تپه ها عبور کرده و روستاییان و اهالی منطقه برایتان دست تکان می دهند. از میان دره ها و کوه های سر به فلک کشیده و درختان بلوط و جنگل های انبوه می گذرید و پرندگان و حیواناتی را که در حاشه رودخانه آبتنی می کنند و آب می خورند را تماشا می کنید.

زاینده رود شما را دعوت به یک ماجراجویی جسورانه می کند و به نبردی تن به تن می خوانند تا پا به پای رود در فراز و فرودهایشان همراه شوید. از صخره های کوچک و بزرگ و تغییر مسیر های گاه بی گاه رودخانه عبور کنید و صدای امواج خروشان آب را بشنوید و خود را آماده کنید تا موج را پشت سر بگذارید.
باید گفت که در رفتینگ ویژگی هایی مثل ورزش کردن، بیرون از خانه و در طبیعت وحشی بودن، حس زیبای ورود آدرنالین به بدن، با دوستان بودن، لذت بردن از یک تجربه خاص، یاد گرفتن چیزهای جدید و از همه مهم تر لذت بردن تنها بخشی از ویژگی های ورزش زیبای رفتینگ است.  فراموش نکنید که شما فقط یک بار زنده هستید و باید از تمامی تجربه هایی که زندگی در اختیارتان می گذارد به بهترین نحو استفاده کنید. تور رفتینگ در رودخانه زاینده رود می تواند یکی از آن تجارب بی نظیر برای شما باشد.

جهت رزرو مکان اقامتی در استان چهارمحال و بختیاری با ما در ارتباط باشید
راه های ارتباطی با ما:
شماره موبایل: 09103918207
شماره تلفن ثابت:_
پست الکترونیکی: info@chbskan.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
جهت اقامت با ما تماس بگیرید 
بستن
بستن